Kimlere İmplant Yapılamaz?

Diş sorunları küçük yaşta yaşanmaya başlanabilir. Dişlerin düzenli ve zamanında çıkmasında sonraki yıllarda sağlıklı dişlere sahip olma gibi durumlarda diş bakımının ve kontrollerinin yapılmasının önemi büyüktür. Çeşitli sebeplerle yaşanan diş kayıpları insanları üzmektedir. Bu kayıplarla ilgili olarak yeni tedavi yöntemleri bulunmuştur. Bu tedavi yöntemleri sayesinde artık her türlü diş sorunu başarılı şekilde giderilmekte ve herkes bembeyaz sağlıklı dişlere sahip olmaktadır.

İmplant eksik dişlerin tamamlamak için yapılmaktadır. Pek çok eksik dişi olan insan implant yaptırmayı tercih etmektedir. Kimlere implant yapılamaz sorusu ise bu işlemi yaptırmak isteyenlerin merak ettiği bir sorudur. İmpant kemik erimesi veya çeşitli kemik hastalığı olan kişilere yapılamaz.Diyabet, tansiyon ve kolesterol gibi kronik hastalıkları olan kişilere de yapılamaz.Tedavi hakkında detaylı bilgi için sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.

Kimlere İmplant yapılamaz?Nasıl İmplant Yapılır?

İmplant eksik dişlerin tamamlanması işidir. Yani eksik dişlerin yerine vidalar takılır. Bu vidaların üzerine dişler takılır. Bu işleme implant denir. İmplant yaparken diğer dişlere asla zarar verilmez. Sadece damakta diş eksiği bulunan kişilere yapılan bir işlemdir. Bu işlem yapılırken kişinin ağız, diş ve çene yapısına uygun şekilde olmasına dikkat edilir. Çene kemiği sıkıntı olanlara bu konuda tedavi uygulanabilir. İmplantın uygulanacağı çene kemiği oluşturulduktan sonra buraya kök için vida takılır.

İmplant Yapılırken Dikkat Edilmesi Gerekenler

İmplant yapılırken dikkat edilmesi gereken unsurlar vardır. Bunlardan birisi yapılacak olan implantın ağız, diş ve çene yapısına uygun olması gereklidir. Damakta bulunan diğer sağlam dişleri etkilemeyecek şekilde implant yapılmalıdır. Ayrıca çeşitli ağız, kemik, çene, diş hastalığı olan kişilerin önceden tedavi olması gereklidir. Kişide farklı hastalıklar varsa onlar da tedavi edilmelidir. Bu hastalıkların tedavisi yapılmadan ve doktor izin vermeden implant yapılması uygun olmayacaktır.

İmplant Ücretleri

İmplant ücretleri damaktaki eksik dişlerin sayısına ve yapılacak işlemlerin sayısına göre değişiklik göstermektedir. İmplant yapılmadan önce dişlerde ve damakta farklı sorunlar varsa onların tedavisi gerekebilir. Damağın implant için uygun olup olmadığını anlamak için röntgen çektirmek gerekebilir. Tüm bunlar implant ücretinin içinde yer alır. Birçok diş polikliniği uygun fiyatlarla implant yapmaktadır.

Daha fazla bilgi ve tedavi sonuçları için İnstagram sayfamızı ziyaret edin!